Forum www.thcpolandclan.fora.pl Strona Główna
Autor Wiadomość
<    Grafika   ~   Techniki Sakaty
Ryuuzaki
PostWysłany: Nie 3:03, 16 Paź 2011 
Hokage
Hokage

Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy



Nazwa techniki: Chakurashīrudo
Ranga techniki: A Ninjutsu / B KG:Byakugan
Typ techniki: Ninjutsu
Nasz talent: Ninjutsu
Nasza ranga technik (dodatkowo liczba punktów w danej dziedzinie):
Dokładny opis działania: Powłoka wytworzona z emitowanej przez nas chakry (mającej ujście z punktów tenketsu na dłoni) o kształcie owalnej tarczy. Jej wytrzymałość, oraz szybkość z jaką zostanie wytworzona zależy od poziomu kontroli chakry. Dłuższe utrzymywanie jej zużywa sporo energii.
Podsumowanie:
W zależności od ilości punktów w statystyce Kontrola Chakry tarcza ta:
>100 KC -> dłoń która wykonuje tarczę musi zawiązać przy jej emisji pół pieczęci barana (palec wskazujący i środkowy wyprostowane)
>200 KC -> dłoń która wykonuje tarczę musi zawiązać przy jej emisji pół pieczęci barana (palec wskazujący i środkowy wyprostowane)
>300 KC -> dłoń nie musi wykonywać żadnej pieczęci (nie może jednak dzierżyć w tym momencie broni) użytkownik jest w stanie wyemitować tarczę w ułamku sekundy, zatrzyma ona niemalże każdy zwykły fizyczny cios, czy cięcie broni, a także atak elementarny/nin o niższej randze aniżeli sama technika.


Nazwa techniki: Oni Dekopin
Ranga techniki: C
Typ techniki: Elementarna
Nasz talent: Ninjutsu
Nasza ranga technik (dodatkowo liczba punktów w danej dziedzinie):
Dokładny opis działania: Za pomocą manipulacji elementu wiatru użytkownik techniki wykonuje pstryknięcie środkowym palcem i kciukiem w wyniku którego oponent (jakikolwiek wskazany cel) zostaje odrzucony przez wietrzny podmuch. Siła tego ataku zależy od stopnia opanowania żywiołu Fuuton, jak i od wyćwiczenia jej (jako technika atutowa potrafi wyrządzić spore obrażenia).
Podsumowanie:



Nazwa techniki: Jigoku no nami (piekielna fala)
Ranga techniki: S
Typ techniki: Elementarna: Katon / Bukijutsu
Nasz talent: Ninjutsu
Nasza ranga technik (dodatkowo liczba punktów w danej dziedzinie):
Dokładny opis działania: Za pomocą manipulacji elementu Katon wyzwolonego poprzez miecz przewodzący chakrę, użytkownik techniki zamachnąwszy się orężem do góry gromadzi olbrzymie pokłady ognia wymieszane z czystą chakrą. Ponowne machnięcie powoduje wystrzelenie pocisku, który po zetknięciu się z celem wytwarza ognisty wybuch i falę płomieni trawiących otoczenie i rozchodzących się na około od epicentrum, gdzie uderzyło.
Podsumowanie: By technika osiągnęła optymalny efekt, wykonywany zamach musi być uskuteczniony stosunkowo wolno. Sam ognisty pocisk także nie jest zbyt szybki, ale późniejszy zasięg płomieni po zetknięciu się z podłożem jest ogromny. Dzieje się tak dlatego, iż jest on mieszanką skondensowanej chakry z ognistą energią. Atak ten można porównać do ognistego odpowiednika wietrznego rasengana, który zostaje wystrzelony poprzez miecz.
Technika chakrożerna.




Nazwa techniki: Burēdo bakudan
Ranga techniki: S
Typ techniki: Ninjutsu / Bukijutsu
Nasz talent: Ninjutsu
Nasza ranga technik (dodatkowo liczba punktów w danej dziedzinie):
Dokładny opis działania: Sakata ładuje znaczne pokłady chakry na całej powierzchni dzierżonego ostrza (podatnego na chakrę), które po skumulowaniu w kształcie rosnącej kuli zostają odpalone w oponenta w formie niszczycielskiej fali energii. Dzieje się tak dlatego, iż jedna z dłoni dzierżąca miecz wyzwala skupiska chakry na jego powierzchni, zaś druga tuż przy niej kumuluje skondensowaną chakrę w kształcie kuli i gdy przeciwnik znajdzie się odpowiednio blisko łączy kulę z chakrą na ostrzu nakierowując całą siłę, powstałej w wyniku reakcji łańcuchowej eksplozji w oponenta.
Podsumowanie:
Mały zasięg, ciężkie/śmiertelne obrażenia tylko w wypadku bezpośredniego otrzymania "wybuchu" na siebie (a więc przeciwnika musi znajdować się nie więcej niż ~1m od użytkownika).



Nazwa techniki: Fuuton: Kagayaki Burēdo
Ranga techniki: B
Typ techniki: Elementarna / Bukijutsu
Nasz talent: Ninjutsu
Zasięg: Bliski/Średni
Nasza ranga technik (dodatkowo liczba punktów w danej dziedzinie):
Dokładny opis działania: Użytkownik chwytając miecz oburącz (równolegle do ciała) i mając jego tsukę przed swoją klatką piersiową jest w stanie za pomocą przewodnictwa i podatności oręża na chakrę wystrzelić z dzierżonego oręża nieprzerwany promień wietrznej chakry. Długość wietrznego ostrza do ~8m. Choć technika nie wymaga pieczęci, to i tak zajmuje obie dłonie. Szybkość owego 'pocisku' porównywalna jest do wykonanego mieczem pchnięcia, a więc zależy od umiejętnego władania kataną (stąd dodatkowy wymóg odpowiedniej rangi w Bukijutsu).
Podsumowanie: Technika będąca zaawansowaną wersją hienu. Wystawienie przed siebie oburącz katany powoduje wystrzelenie na moment ze znaczną prędkością nieprzerwanego strumienia wietrznej chakry o długości do ośmiu metrów.





Nazwa techniki: Fuuton: Kaze no Yari
Ranga techniki: A
Typ techniki: Elementarna / Bukijutsu
Zasięg:
Nasz talent: Ninjutsu
Nasza ranga technik (dodatkowo liczba punktów w danej dziedzinie):
Dokładny opis działania: Potężniejsza wersja techniki Fuuton: Kagayaki Burēdo o większej prędkości wyzwalania i bardziej rozległym zasięgu (max ~20m). Lepsze 'osiągi' wynikają z bieglejszego opanowania dziedzin elementarnych i bukijutsu. Wietrzy miecz ma podobną siłę penetrującą (w końcu element ten jest 'najostrzejszy' ze wszystkich) do miecza ze stali (patrz jutsu Kaze no Yaiba), ciężko jednak zatrzymać go materialną osłoną.
Podsumowanie:


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ryuuzaki dnia Sob 18:46, 14 Kwi 2012, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ryuuzaki
PostWysłany: Czw 10:00, 23 Lut 2012 
Hokage
Hokage

Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy


Nazwa techniki: Rokusouryuu (Styl Sześciu Pazurów)
Ranga techniki: ?
Typ techniki: Bukijutsu
Nasz talent: Ninjutsu
Nasza ranga technik (dodatkowo liczba punktów w danej dziedzinie):
Wymagania: 75% Shoken Dansu / Bukijutsu Ranga S
Dokładny opis działania:
Podsumowanie:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ryuuzaki
PostWysłany: Pią 15:45, 06 Kwi 2012 
Hokage
Hokage

Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy


Nazwa techniki: Jinton Kinjutsu: Kurohitsugi ((黒棺)
Ranga techniki: S
Zasięg: Bliski / Średni
Typ techniki: Kekkei Toutta
Nasz talent: Ninjutsu
Nasza ranga technik (dodatkowo liczba punktów w danej dziedzinie): S+ (121)
Dokładny opis działania: Użytkownik tworzy wokół przeciwnika barierę w kształcie prostopadłościanu, który otacza go z każdej strony. Dzięki mistrzowskiemu opanowaniu Jintonu nie jest wymagane wcześniejsze stworzenie miniaturki bryły między dłońmi by powiększyć ją nakierowując na przeciwnika. Oryginalna skala budowana jest symultanicznie w czasie wiązania potrzebnych pieczęci na celu. Charakterystyczną cechą owego kinjutsu jest czarna barwa techniki w odróżnieniu od standardowych jutsu Jintonu.
Gdy użytkownik aktywuje wewnątrz dezintegrujące właściwości elementu pyłu wszystko co tam się znajduje zostaje rozczepione na atomy.
Istnieją dwa warianty Kurohitsugi:
- 1# wymaga bliskiego zasięgu, a więc niewielkiej odległości od celu (maksymalnie do 3m), plusem jest szybkość, gdyż "Czarna Trumna" inicjuje się już po zawiązaniu dwóch pieczęci (Tygrys -> Wół), oraz mniejszy koszt chakry, minusem o wiele mniejszy rozmiar (sześcian o wymiarach ~3mx2mx2m)
- 2# można uskutecznić na większą odległość (maksymalnie do 13m od celu), w tej opcji rozmiary "Czarnej Trumny" to sześcian ~10mx4mx4m, pochłania wielkie pokłady chakry i wymaga zawiązania czterech pieczęci (Tygrys -> Baran -> Wół -> Królik)
Podsumowanie: Wytworzony przy pomocy elementu pyłu czarny prostopadłościan w dwóch wariantach, który w odróżnieniu od typowego jutsu jintonu tworzony jest symultanicznie dookoła celu w chwili wiązania pieczęci.

Obrazki poglądowe (mające pomóc w wizualizacji, nie są one dokładnym odwzorowaniem!):
Wariant pierwszy


Wariant drugi


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ryuuzaki dnia Pią 15:45, 06 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ryuuzaki
PostWysłany: Śro 12:08, 11 Kwi 2012 
Hokage
Hokage

Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy


Nazwa techniki: Sankamaitachi (三镰鼬)
Ranga techniki: A
Typ techniki: Fuuton / Bukijutsu
Nasz talent: Ninutsu
Zasięg: Średni/Daleki
Nasza ranga technik: S (106)
Dokładny opis działania: Technika jest silniejszą wersją techniki Daikamaitachi obejmującym znacznie większy zasięg. Wietrzne jutsu obszarowe polegające na skoncentrowaniu za pomocą hien'u wiatru skupiska powietrza na powierzchni dzierżonego wachlarza i wypuszczeniu jej w formie trzech osobnych wirów, które przeplatają się wzajemnie tworząc cyklon rozcinający to, co znajdzie się na jego drodze.
Zasięg techniki porównywalny z Gouka Mekkyaku (miast płomieni mamy tutaj wietrzne wiry).
Technika mająca zastosowanie zarówno defensywne, jak i ofensywne.
Podsumowanie: Potrójne Daikamaitachi przeplatające się i tworzące cyklon.
*Kamaitachi jest wg mitologii japońskiej jedną z trzech demonicznych łasic (braci), które podróżują i atakują za pomocą wiatru.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ryuuzaki dnia Śro 12:12, 11 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ryuuzaki
PostWysłany: Śro 12:43, 11 Kwi 2012 
Hokage
Hokage

Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy


Nazwa techniki: Yatagarasu (八咫烏)
Ranga techniki: A
Typ techniki: Ninjutsu
Nasz talent: Ninjutsu
Zasięg: bliski/średni/daleki
Pieczęci: Tygrys > Dzik > Ptak
Nasza ranga technik: S+ (122)
Dokładny opis działania: Jest to wysoce rozwinięta wersja techniki Sanzengarasu. Użytkownik tworzy za pomocą chakry Yatagarasu - wielkiego trzynożnego kruka z japońskich legend, który przybiera dzięki energii materialną formę (jego ciało składa się po prostu z chakry).
Jest to jutsu wyjściowe dla kolejnych technik z udziałem Yatagarasu.
Technika ta jest dosyć chakrożerna, gdyż polega na ukształtowaniu i stworzeniu sporego ptaka całkowicie z chakry.
Kruk ten nie zniknie w kłębach dymu, gdy zostanie uderzony, a jedynie rozmyje się chwilowo, by ponownie przybrać poprzednią formę.
Może on atakować oponenta, zadawać mu obrażenia, służyć do zwiadu i komunikować się ze stworzycielem (w tym celu siada na ramieniu użytkownika i następuje przepływ chakry między nim, a ptakiem poprzez impulsy zamieniane w informacje dla mózgu).
Ptak może zostać całkowicie zniszczony jeśli przyjmie na siebie zbyt wiele silnych ataków.
Kruk jest mniej więcej wielkości orła / sępa, a więc znacznie większy aniżeli typowy przedstawiciel swego gatunku.
Charakterystyczną jego cechą prócz trzech łap jest niewielki naszyjnik w kształcie trzech "łezek" zawieszony na łbie.
(Wymagana znajomość techniki Sanzengarasu no Jutsu)
Podsumowanie: Technika polegająca na stworzeniu z chakry wielkiego, trzynożnego kruka służącego do ataku, obrony, czy zwiadu.
* Yatagarasu to mitologiczny, trzynożny kruk służący jako posłaniec bogini Amaterasu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ryuuzaki dnia Śro 13:11, 11 Kwi 2012, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ryuuzaki
PostWysłany: Śro 13:02, 11 Kwi 2012 
Hokage
Hokage

Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy


Nazwa techniki: Yatagarasu Tajū Kage Bunshin no Jutsu
Ranga techniki: A
Typ techniki: Ninjutsu
Nasz talent: Ninjutsu
Zasięg: bliski/średni/daleki
Pieczęci: Tygrys
Nasza ranga technik: S+ (122)
Dokładny opis działania: Po przywołaniu Yatagarasu użytkownik może stworzyć setki jego cienistych klonów (na podobnej zasadzie do techniki Shuriken Kage Bunshin no Jutsu), które będąc materialne mogą atakować, bronić, czy przemieszczać się na dalsze odległości w takim samym stopniu co oryginał. Po otrzymaniu ciosu, ataku, czy uderzenia znikają w kłębach dymu.
(Wymagana znajomość techniki Yatagarasu no Jutsu)
Podsumowanie: Technika polegająca na stworzeniu setek cienistych klonów Yatagarasu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ryuuzaki dnia Śro 13:03, 11 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ryuuzaki
PostWysłany: Sob 19:41, 14 Kwi 2012 
Hokage
Hokage

Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy


Nazwa techniki: Tenryū Seisō (天竜 盛装) pl. Zbroja Niebiańskiego Smoka
Ranga techniki: S
Typ techniki: Fuuton
Nasz talent: Ninjutsu
Zasięg: Bliski
Pieczęci: -
Nasza ranga technik: S+ (120)
Dokładny opis działania: Użytkownik pokrywa całe swoje ciało wietrzną chakrą. Dzięki najbardziej penetrującej i 'ostrej' z natur zetknięcie się z ową zbroją dla oponenta będzie równało się zadaniu sobie samemu ran. Powłoka ta poharata i rozetnie obiekt z którym wejdzie w bezpośredni kontakt fizyczny (w granicach rozsądku, stali nie przebije, może co najwyżej porysować). Zbroja zatrzyma także większość technik do rangi A włącznie zostawiając co najwyżej zadrapanie na ciele użytkownika (zaczerpnięte z działania niwelującego Raiton no Yoroi).
Jej penetrująca właściwość sprawia, że wierzchnie ubranie użytkownika podczas aktywacji i w trakcie korzystania może zostać rozerwane na strzępy.
Powłoka ma przezroczystą barwę o białawym odcieniu/poblasku.
W odróżnieniu od dewastujących właściwości fuutonu na zewnątrz ciała, na wewnątrz Tenryū Seisō korzysta z wietrznej natury niczym z akupunktury - mikroskopijne fuutonowe igły pobudzają nerwy i mięśnie do anormalnie szybkiej reakcji na bodźce zewnętrzne i polecenie przesyłane przez mózg.
Zapewnia to niesamowitą szybkość fizyczną, szybkość reakcji, jak i zwinność (nie zwiększa w żadnym stopniu siły).
W stanie czynnej aktywacji wietrznej zbroi przeciwnik ma problemy ze złapaniem w genjutsu użytkownika o takiej szybkości reakcji.
Po aktywacji powłoki użytkownik zmuszony jest do ograniczenia zakresu używanych umiejętności i technik - wyłącznie taijutsu / bukijutsu / ninjutsu E-D.
Wynika to z potrzeby koncentracji podtrzymywania zbroi.
Skutkiem ubocznym dłuższego korzystania z Tenryū Seisō jest znaczna utraty chakry, a także nadwyrężenie używanych mięśni, które wymagają zregenerowania (uczucie jak po długotrwałym i wyczerpującym treningu).
Technika na dłuższą skalę działa bowiem jak obosieczny miecz.
Im więcej będziemy się w tym stanie ruszać, tym bardziej nadwyrężymy mięśnie.

Podsumowanie: Wariacja i wietrzny odpowiednik techniki Raiton no Yoroi. Zwiększa ona drastycznie szybkość, reakcję i zwinność. Dodatkowo jest w stanie zniwelować większość bezpośrednich ataków, zaś w przypadku zetknięcia się z obcą materią rozcina ją i rwie (w granicach rozsądku - siła równa hienowi fuutonu).
Pochłania duże ilości chakry i znacząco nadwyręża mięśnie.

Poglądowy Obrazek:



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ryuuzaki dnia Sob 19:51, 14 Kwi 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ryuuzaki
PostWysłany: Nie 0:51, 15 Kwi 2012 
Hokage
Hokage

Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy


Nazwa techniki: Hadō undō (波動運動) Falisty Ruch
Ranga techniki: B/A?
Typ techniki: Ninjutsu
Nasz talent: Ninjutsu
Zasięg: Bliski/Średni
Pieczęci: -
Nasza ranga technik: S+ (120)
Dokładny opis działania: Technika będąca wariacją Shunshin no jutsu. Jeżeli znajdziemy się w zasięgu max 20m od przeciwnika (maksymalne działanie Shunshina bez pieczęci na randze Nin S) markujemy szarżę wprost na niego błyskawicznie przemieszczając się i za pomocą doskonałej synchronizacji naszych ruchów, a także świetnego opanowania Shunshina jesteśmy w stanie omamić jego wzrok i zmysły.
Mianowicie pojawiamy się na ułamek sekundy przed nim, by zgrabnym zygzakiem wyminąć go i znaleźć się z tyłu.
Manipulacja Shunshinem pozwala nam zostawić przed oczami wroga własny miraż, tak iż przeciwnik nie ma czasu zorientować się, iż już jesteśmy za nim. Technika wymaga od nas wielkiej zwinności, szybkości, jak i precyzji w ruchach.
Wtedy też możemy wykonać dalszą ofensywę od tyłu.
(Wymagana znajomość techniki Shunshin no jutsu, oraz posiadanie przynajmniej 100pkt w następujących aspektach fizycznych:
- Szybkość
- Zwinność
- Precyzja)
Podsumowanie: Shunshin no jutsu który zostawia tuż przed przeciwnikiem nasz miraż na ułamek sekundy, podczas którego my sami przemieszamy się za przeciwnika.
Poglądowy Obrazek:


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ryuuzaki dnia Nie 0:53, 15 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ryuuzaki
PostWysłany: Sob 12:58, 11 Sie 2012 
Hokage
Hokage

Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy


Nazwa techniki: Jinton: Hanketsu no jutsu (Element Pyłu: Technika Sądu) 判決
Ranga techniki: S
Typ techniki: KG/Jinton
Nasz talent: Nin
Nasza ranga technik (dodatkowo liczba punktów w danej dziedzinie): S+ (122)
Dokładny opis działania: Bardzo skomplikowana technika wymagająca niesamowitego skupienia i zaawansowania w manipulacji elementem pyłu. Początkowo użytkownik formuje między dłońmi sześcienną bryłę przypominającą "żabkę z papieru" czy wytwór origami, nie jest to proste (jak w przypadku jintonowych brył typu walec, czy sześcian) dlatego stopień komplikacji przysparza większej ilości czasu na jej wytworzenie (nic nie może w tym czasie przeszkadzać użytkownikowi, by bryła się uformowała). Następnie bryła przeobraża się (jej kolejne wierzchołki są ''wyciągane na zewnątrz'' zaś w środku bariery pozostaje stworzona niewielka przestrzeń na równoległą bryłę tworzoną symultanicznie. Po zakończeniu przybierania najbardziej możliwie strzelistej formy (niczym shuriken) wewnątrz bryły dochodzi do zderzenia ze sobą dwóch formacji jintonu (bariera o kształcie shurikena kontroluje powstałe uwolnienie energii w związku z tą reakcją łańcuchową wypuszczając je na zewnątrz przez niewielki otwór z przodu). Energia powstała w czasie reakcji jest wypuszczona przed siebie w formie lecącego promienia o kształcie samej shurikenowej bryły (taki jest idący poblask, samo epicentrum energii jest niewielką kulką). Po zderzeniu się z danym celem uwolniony zostaje cały nagromadzony ładunek powodując eksplozję na niesamowitą skalę (podobny efekt mogliśmy obserwować podczas zderzenia się jintonu Muu i Onokiego -> [link widoczny dla zalogowanych] )
Siła eksplozji porównywalna jest z jutsu Jinton: Jinton Ensui no Jutsu u nas na forum na randze S (w "Naruto" było mówione, że za jej pomocą można zniszczyć obiekt wielkości wyspy). Onoki operował jintonem wyzwalającym ~20 kiloton energii (porównywalnie z bombą atomową). Jeśli uznacie, że pojedyncza osoba nie jest w stanie jednocześnie stworzyć dwóch jintonowych brył dodać mogę wymóg użycia kage bunshina przy tworzeniu tej techniki (Muu nie potrafił korzystać z jintona po podzieleniu swoich sił na 50% ale należy wziąć pod uwagę to, że w chwili podziału zużył spore ilości chakry tworząc wiele jintonowych brył wcześniej, a także, że osoba z boostem do własnej chakry posiadałaby więcej potrzebnej energii).
Minusy: Długi czas przygotowania, uformowania brył, sam pocisk nie jest zbyt szybki, chakrożerność. Zasięg daleki, wystrzelenie tym w coś pobliskiego może spowodować samobójstwo.
Plusy: Siła pocisku jest niepodważalna, wybuch spowoduje ogromne zniszczenia w promieniu ~1km od epicentrum, w promieniu 3km widoczne skutki (lekkie zniszczenia). Przebije się przez praktycznie każdą barierę, zaporę, czy środek obrony.
Podsumowanie: Stworzenie skomplikowanej, wielokątnej bryły w kształcie shurikeno-podobnym z mniejszą bryłą w środku, następnie uwolnienie energii powstałej na skutek reakcji obu sił wewnątrz większej z nich i wypuszczenie jej przed siebie w formie pocisku energii o destrukcyjnej mocy.
Obrazek poglądowy: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ryuuzaki
PostWysłany: Sob 15:22, 11 Sie 2012 
Hokage
Hokage

Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy


Nazwa techniki: Death Fang!!!
Ranga techniki:
Typ techniki: Buki / Nin
Nasz talent: Nin
Nasza ranga technik (dodatkowo liczba punktów w danej dziedzinie): 100 (S)
Dokładny opis działania: Pokrycie trzech ostrzy trzymanych w jednej dłoni wiązką energii (Gunto no Waza), następnie wypuszczenie ich poprzez potężny zamach przed siebie w formie potrójnej fali (Hadan).
Podsumowanie: Potrójny Hadan
Obrazek poglądowy:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ryuuzaki
PostWysłany: Sob 15:39, 11 Sie 2012 
Hokage
Hokage

Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy


Nazwa techniki: Death Bite
Ranga techniki:
Typ techniki: Buki / Nin
Nasz talent: Nin
Nasza ranga technik (dodatkowo liczba punktów w danej dziedzinie): 100 (S)
Dokładny opis działania: Pokrycie sześciu ostrzy trzymanych w jednej dłoni po trzy wiązką energii (Gunto no Waza), następnie wypuszczenie ich poprzez potężny zamach przed siebie w formie dwóch potrójnych fal (Hadan).
Podsumowanie: Sześciokrotny Hadan


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ryuuzaki
PostWysłany: Wto 13:16, 28 Sie 2012 
Hokage
Hokage

Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy


Nazwa techniki: Mieryū: Iki no Attakai Jimen (三重竜息暖かい地面) pl. Potrójny Smok: Powiew Rozgrzanej Ziemi
Ranga techniki: S
Typ techniki: Elementarne / Katon / Fuuton / Doton
Nasz talent: Nin
Nasza ranga technik (dodatkowo liczba punktów w danej dziedzinie): 122 (S+)
Dodatkowe wymagania: Katon / Fuuton / Doton
Dokładny opis działania: Gracz posiadający możliwość mieszania ze sobą trzech żywiołów, a więc potrafiący symultanicznie wytworzyć trzy elementy na raz po zawiązaniu odpowiednich pieczęci wytwarza z ust falę błota, która przybiera formę podłużnego smoka. Następnie dodaje do tego ognisty podmuch pokrywający stworzenie utwardzając je tym samym i czyniąc niesamowicie wytrzymałym pociskiem, na koniec zaś wydmuchuje na to wietrzny promień podsycając ogień przez co smok nabiera niemożebnej temperatury oraz siły rażenia. Ten trzyelementowy stwór zapala wszystko z czym się zetknie do tego jego siła przebicia jest niepodważalna i gotowa sforsować większość barier / zapór / murów / czy zniwelować wrogie jutsu jakie staną mu na drodze (każdy atak elementarny jedynie wzmocni jego siłę:
- doton w smoczej technice zostanie umocniony przez wrogi doton /suiton
- katon zostanie wzmocniony przez wrogi katon / fuuton
- fuuton zostanie wzmocniony przez wrogi raiton / fuuton)
Technika chakrożerna.
Podsumowanie: Smok składający się z trzech elementów (katonu, fuuotnu i dotonu) który ma potężną siłę przebicia i rażenia, jest cholernie trudny do zatrzymania, każdy wrogi atak elementarny jedynie go wzmocni.
Obrazek poglądowy:


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ryuuzaki dnia Wto 15:21, 28 Sie 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ryuuzaki
PostWysłany: Pon 0:50, 17 Wrz 2012 
Hokage
Hokage

Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy


Nazwa techniki: Jigokuryū Seisō (地獄竜 盛装) pl. Zbroja Piekielnego Smoka
Ranga techniki: S
Typ techniki: Elementarna (Katon)
Nasz talent: Ninjutsu
Nasza ranga technik (dodatkowo liczba punktów w danej dziedzinie): Ele S+ (125)
Dokładny opis działania: Technika ta ma kilka faz wynikających z ilości włożonej w jej użycie i podtrzymywanie chakry, co przekłada się na jej destruktywność, siłę i wydzielaną temperaturę.

Pierwsza z nich - Ennetsu Ryū (炎熱竜, Płomienie Smocze) ->
Użytkownik pokrywa całe swoje ciało ognistą powłoką składającą się z chakry katonu (tak jak w przypadku hienu, acz tutaj obszarowi pokrycia ulega całe ciało). Płomienie zachowują pewną przestrzeń między sobą, a ciałem, przez co nie czynią użytkownikowi krzywdy wydzielając ciepło wyłącznie na zewnątrz powłoki, acz i tak emisja ich przy tak małej odległości wymaga od uskuteczniającego technikę nie małej wytrzymałości (minimum 150 w aspekcie Wytrzymałość i >60% UP Hien). Płomienie o czerwonej barwie uzyskują temperaturę ~500°C* i każde zetknięcie z nimi osoby spoza powłoki będzie skutkowało dotkliwymi poparzeniami. Emitowany ogień sprawia także, że wyprowadzane przez użytkownika ciosy tai / bukijutsu stają się bardziej destrukcyjne parząc ofiarę.
Powłoka ta ma ~15cm grubości płomieni.
Stanie w pobliżu użytkownika powoduje nadmierne pocenie, dyskomfort spowodowany wysoką temperaturą, trudności w swobodnym przebywaniu obok.
Podtrzymywanie powłoki nie jest dla użytkownika specjalnie chakrożerne, ani wymagające koncentracji.
Możliwe jest uskutecznianie w czasie aktywnej powłoki innych jutsu katonu, które automatycznie poprzez przebicie się przez powłokę (gdyż najczęściej katon wydmuchiwany jest przez usta, a więc napotka na swej drodze powłokę) zużywają mniej chakry niż normalnie.
Użytkownik może także uskuteczniać inne techniki do rangi C włącznie, oraz każde tai/bukijutsu (a także jutsu, które zostało rozpoczęte wcześniej i nie zostanie anulowane po ''odpaleniu'' powłoki np. lewitowanie za pomocą dotonu zmniejszającego wagę).

Druga z nich - Ennetsu Jigoku (炎熱地獄, Płomienie Piekielne) ->
Użytkownik pokrywa całe swoje ciało ognistą powłoką składającą się z chakry katonu (tak jak w przypadku hienu, acz tutaj obszarowi pokrycia ulega całe ciało). Płomienie zachowują pewną przestrzeń między sobą, a ciałem, przez co nie czynią użytkownikowi krzywdy wydzielając ciepło wyłącznie na zewnątrz powłoki, acz i tak emisja ich przy tak małej odległości wymaga od uskuteczniającego technikę nie małej wytrzymałości i wprawy w kontroli płomieni (minimum 250 w aspekcie Wytrzymałość i >80% UP Hien). Płomienie te mają pomarańczową barwę uzyskując temperaturę ~800°C* i każde zetknięcie z nimi osoby spoza powłoki będzie skutkowało poparzeniami pierwszego stopnia, a więc wolnym obumieraniem komórek (przy bezpośrednim dotknięciu ognia) a także zajęciem się samym ogniem łatwopalnych substancji (jak ubranie wykonane z materiału). Emitowany ogień sprawia także, że wyprowadzane przez użytkownika ciosy tai / bukijutsu stają się bardziej destrukcyjne podpalając cel.
Powłoka ta ma ~50cm grubości płomieni (jedynie w promieniu ~15cm od użytkownika właściwości ognia o temp. ~1000°C, a więc obumieranie komórek, podpalanie i poparzenia pierwszego stopnia, dalsze płomienie mają siłę pierwszej fazy).
Stanie w pobliżu użytkownika powoduje wyraźny dyskomfort, nie da się tego wytrzymać dłużej niż kilkadziesiąt sekund. Trudności ze swobodnym oddychaniem, czy mówieniem.
Stąpanie po podłożu w czasie aktywacji drugiej fazy powłoki powoduje roztapianie asfaltu, czy podpalanie takiego terenu jak drewno, liście, trawa, rośliny itp.
Podtrzymywanie powłoki staje się bardziej chakrożerne i wymaga pewnej koncentracji.
Możliwe jest uskutecznianie w czasie aktywnej powłoki innych jutsu katonu, które automatycznie poprzez przebicie się przez powłokę (gdyż najczęściej katon wydmuchiwany jest przez usta, a więc napotka na swej drodze powłokę) zyskują +1 wyższą rangę danego jutsu.
Użytkownik może także uskuteczniać inne techniki do rangi D włącznie, a także każde tai/bukijutsu.
Podczas aktywnej powłoki użytkownik traci na szybkości (-33% do aspektu Szybkość).
Każde użycie zwykłej broni podczas aktywnej drugiej fazy powłoki sprawia, że po dezaktywacji staje się ona bardziej podatna na dalsze zniszczenia. Długotrwałe przebywanie w zasięgu powłoki przyspiesza po prostu jej zużycie.

Trzecia z nich - Ennetsu Taiyō (炎熱太陽, Płomienie Słoneczne) ->
Użytkownik pokrywa całe swoje ciało ognistą powłoką składającą się z chakry katonu (tak jak w przypadku hienu, acz tutaj obszarowi pokrycia ulega całe ciało). Płomienie zachowują pewną przestrzeń między sobą, a ciałem, przez co nie czynią użytkownikowi krzywdy wydzielając ciepło wyłącznie na zewnątrz powłoki, acz i tak emisja ich przy tak małej odległości wymaga od uskuteczniającego technikę nie małej wytrzymałości i wprawy w kontroli płomieni (minimum 350 w aspekcie Wytrzymałość i >100% UP Hien). Płomienie te mają jarząco białawo - niebieskawą barwę uzyskując temperaturę ~1600°C* i każde zetknięcie z nimi osoby spoza powłoki będzie skutkowało bardzo szybkim rozkładem komórek (przy bezpośrednim dotknięciu ognia) osób niezwykle wytrzymałych / odpowiednio zabezpieczonych (posiadających wytrzymałość większą, lub równą tej użytkownika). Niższa wytrzymałość celu (acz, nie bardziej, niż trzykrotna) skutkuje szybko postępującym stopieniem. Bardzo niska wytrzymałość wroga (min.3 razy mniejsza niż użytkownik powłoki) może skutkować nawet niemal natychmiastowym spopieleniem. Emitowany ogień sprawia także, że wyprowadzane przez użytkownika ciosy tai / bukijutsu skutkują tym samym co bezpośrednie zetknięcie z powłoką.
Powłoka ta ma ~120cm grubości płomieni (jedynie w promieniu ~15cm od użytkownika właściwości ognia o temp. ~1600°C, a więc w zależności od wytrzymałości przeciwnika nagłe obumieranie komórek, stopienie, czy zwęglenie; dalsze płomienie mają siłę odpowiednio drugiej [~50cm] i pierwszej [~120cm] fazy).
Stanie w pobliżu użytkownika (~2m) staje się zwyczajnie niemożliwe, gdyż skutkuje poważnymi poparzeniami, zasłabnięciem, odwodnieniem.
Stąpanie po podłożu w czasie aktywacji trzeciej fazy powłoki powoduje zwęglenie go.
Podtrzymywanie powłoki staje się bardzo chakrożerne i wymaga sporej koncentracji.
Możliwe jest uskutecznianie w czasie aktywnej powłoki innych jutsu katonu, jednak tylko takich, które zakładają posługiwanie się bronią jako emiterem hiena katonu (który to jest drastycznie potężniejszy - pole do popisu dla WW).
Do tego każde jutsu buki/tai wchodzi w grę, jak i podstawowe techniki rangi D.
Podczas aktywnej powłoki użytkownik traci na szybkości (-50% do aspektu Szybkość).
Każde użycie zwykłej broni podczas trzeciej fazy powłoki sprawia, że staje się ona jednorazowa - zwęgla się po dezaktywacji powłoki i zamienia w kupkę popiołu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ryuuzaki dnia Pon 11:21, 17 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ryuuzaki
PostWysłany: Pon 11:19, 17 Wrz 2012 
Hokage
Hokage

Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy


Nazwa techniki: Nenshō-shitsu (燃焼室) pl. Komnata Wybuchu
Ranga techniki: S
Typ techniki: Kolaborująca: Katon & Doton
Nasz talent: Nin
Nasza ranga technik (dodatkowo liczba punktów w danej dziedzinie): 122 (S+)
Dodatkowe wymagania: Znajomość technik: Golem no Jutsu & Bakuhatsu Surutagu
Zasięg: Bliski/Średni
Dokładny opis działania: Użytkownik przykłada dłonie do ziemi (zarówno technika Golem no jutsu, jak i Bakuhatsu Surutagu nie wymagają pieczęci), by z podłoża pod przeciwnikiem wyrosła olbrzymia kamienna dłoń która zamyka go we wewnątrz zaciskając się szczelnie w pięść (Tak jak Onoki zastosował Golem no jutsu do ochrony Raikage). Wewnętrzne ścianki owego tworu pokryte są dziesiątkami wybuchowych notek (jak przy użyciu techniki Bakuhatsu Surutagu, tam na screenie doliczyłem się co najmniej 70 notek wychodzących z ziemi), więc gdy użytkownik wykona którąś z dłoni połowę pieczęci tygrysa nastąpi ich detonacja.
Jako, iż pięść wychodzi z ziemi niemożliwe jest ucieczka z niej tą drogą (za pomocą np. jakiegoś dotonu).
Należy albo przebić się w jakiś sposób na zewnątrz, albo być na tyle szybkim, by nie dać się złapać.
Sprawę utrudnia sama szybkość techniki (łapa Golema pojawiła się wokół Raikage nagle), a także krępacja wewnątrz pięści nie pozostawiająca zbyt dużo miejsca na jakikolwiek gwałtowny ruch.
Podsumowanie: Technika będąca wypadkową dwóch różnych jutsu zamykająca przeciwnika w kamiennej pięści pokrytej wewnątrz wybuchowymi notkami, a następnie ich detonacja.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ryuuzaki dnia Pon 2:33, 15 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ryuuzaki
PostWysłany: Pon 11:43, 17 Wrz 2012 
Hokage
Hokage

Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy


Nazwa techniki: Harikēn (ハリケーン) pl. Huragan
Ranga techniki: A
Typ techniki: Fuuton
Nasz talent: Nin
Nasza ranga technik (dodatkowo liczba punktów w danej dziedzinie): 122 (S+)
Pieczęci: Baran -> Tygrys -> Smok -> Wół -> Wąż (przy Opanowaniu Chakry < 200) // Tygrys -> Smok -> Wąż (przy Opanowaniu Chakry w przedziale 200-00) // nie wymaga pieczęci (przy Opanowaniu Chakry >400)
Zasięg: Bliski
Dokładny opis działania: Shinobi koncentruje duże ilości chakry w dłoni, która po chwili przybiera formę widzialnej dla gołego oka skondensowanej powłoki wiatru. Duża koncentracja zazębiających wirów powoduje, że technika szumi i dmie niczym miniaturowy huragan, stąd nazwa techniki. Jeśli przeciwnik zostanie trafiony tym atakiem, może doznać krytycznych obrażeń.
Jedno z najbardziej penetrujących jutsu (ze względu na swą naturę).
Technika powoduje śmierć w wyniku zetknięcia się z sercem człowieka. Użytkownik techniki może nią wzmocnić swoje ostrze (ostrze pokryte Harikēnem > ostrze pokryte hienem Fuutonu).
W zetknięciu z otoczeniem powoduje kruszenie i rozcinanie go (podłoże / substancje stałe o słabej / średniej wytrzymałości jak drewno, skórzana zbroja itp.).
Technika będąca także wypadkową dla innych jutsu / wariacji z jej udziałem jako bazą dla nich.
Podsumowanie: Skondensowana, fuutonowa powłoka która pojawia się na powierzchni dłoni użytkownika.
Posiada niesamowicie penetrujące właściwości, może pokryć powierzchnię broni (takiej jak katana, ale i shuriken) czyniąc ją bardziej destrukcyjną niż zwykły hien.
Baza dla innych technik.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ryuuzaki
PostWysłany: Pon 11:51, 17 Wrz 2012 
Hokage
Hokage

Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy


[quote="Ryuuzaki"]Nazwa techniki: Harikēn Yari(ハリケーン槍) pl. Huraganowa Włócznia
Ranga techniki: A
Typ techniki: Fuuton
Nasz talent: Nin
Nasza ranga technik (dodatkowo liczba punktów w danej dziedzinie): 122 (S+)
Pieczęci: -
Zasięg: Bliski / Średni
Dokładny opis działania: Shinobi zmienia kształt Harikēna na podobieństwo włóczni / niezwykle długiej katany. W ten sposób zasięg jutsu wynosi ~ 10m. Technika w porównaniu do pierwowzoru ułatwia trafienie wroga poprzez zwiększony zasięg, a także możliwość "wystrzelenia" wiązką wiatru.
Ceną tego jest jednak zmniejszona siła ataku (acz przebite nią serce nadal = śmierć ofiary).
Jeśli przeciwnik zostanie nią trafiony / przebity użytkownik może rozwidlić strumień wiatru na kilka promieni powodują większe, rozległe rany. (Niezbędna znajomość Harikēna)
Podsumowanie: Wariacja techniki Harikēn, gdzie wiązka wiatru nie jest już tak skondensowana, jednak może zostać wystrzelona na odległość do max. 10m niczym włócznia idąca z dłoni użytkownika.
Po przebiciu można rozwidlić strumienie wiatru.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ryuuzaki
PostWysłany: Pon 11:59, 17 Wrz 2012 
Hokage
Hokage

Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy


Nazwa techniki: Harikēn Hari (ハリケーン針) pl. Huraganowe Igły
Ranga techniki: A
Typ techniki: Fuuton
Nasz talent: Nin
Nasza ranga technik (dodatkowo liczba punktów w danej dziedzinie): 122 (S+)
Pieczęci: -
Zasięg: Bliski / Średni
Dokładny opis działania: Użytkownik przekształca Harikēna w dziesiątki niewielkich iglic, które mają niezwykłą siłę przebicia, a do tego wypuszczane są zaskakująco szybko.
Ich ilość zależy od włożonej w technikę chakry.
(Niezbędna znajomość Harikēna)
Podsumowanie: Wariacja techniki Harikēn, gdzie wiązki wiatru przybierają formę senbonów o penetrujących właściwościach i niezwykłej szybkości.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ryuuzaki dnia Pon 12:02, 17 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ryuuzaki
PostWysłany: Pon 12:08, 17 Wrz 2012 
Hokage
Hokage

Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy


Nazwa techniki: Harikēn Gami (ハリケーンが見) pl. Huraganowa Piła
Ranga techniki: A
Typ techniki: Fuuton
Nasz talent: Nin
Nasza ranga technik (dodatkowo liczba punktów w danej dziedzinie): 122 (S+)
Pieczęci: -
Zasięg: Bliski
Dokładny opis działania: Użytkownik emituje na powierzchni dłoni Harikēna, tak samo jak jego klon obok. Wiązki wiatru łączą się w jedno, długie ostrze, które działa niczym poprzeczna gilotyna przecinająca wszystko na swojej drodze.
Maksymalna odległość klonów ~10m.
(Niezbędna znajomość Harikēna i Kage Bunshin no Jutsu)
Podsumowanie: Wariacja techniki Harikēn, gdzie dwa te jutsu zostają połączone ze sobą za pomocą klona, przez co powstaje wietrzna gilotyna mogąca przeciąć to, co stanie jej na drodze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2  Następny
Forum www.thcpolandclan.fora.pl Strona Główna  ~  Grafika

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu


 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach